נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

Combined Methods To Kill My Father - שיטות משולבות לרצוח את אבא שלי

הלילה מפעילי ציוד קרינה ניסו לגמור את אבא שלי במקום בזמן גרימת דום נשימה אכזרי. אפשר לראות מכות מרובות על הלב שלו בשיא של היפוקסיה חמורה על מנת לעצור את הלב ולהרוג אותו מיידית.

היום תקפו את אבא שלי במקום ציבורי על ידי מתקן קרינה ניטרונים. תקיפות ניטרונים מחוץ לבית די נדירות, במיוחד במקומות ציבוריים כי הרבה אנשים אקראיים נפגעים מסוג קרינה המסוכן ביותר, כולל ילדים ונשים בהריון. אבל ככל הנראה סוכנות ממשלתית חשאית האחראית על תוכנית השמדת האזרחים רוצים להאיץ כמה שיותר את הזמן על מנת לגמור את אבא שלי.
הסיבה לכך בגלל שהוא מכין פניה חדשה למסודות המדינה האחראים.

כמו כן תקפו את אבא שלי על ידי מתקן קרינה ניטרונים בערב.

כפי שכבר ציינתי, מטרת תקיפות ניטרונים היא לרצוח את אבא שלי. מנות קרינה מצטברות, עד שתיהי מנת קרינה קריטית רצחנית שתהרוג את אבא שלי.

At night local radiation equipment operators attempted to finish my father when evoked violent apnea. In the graph youc an see multiple high power radiation strikes on his heart during the worst severe hypoxia. Purpose of the attack to assassinate him instantly.

Today my father has been attacked with neutron radiation device in a public place. Usually neutron attacks outside of our home are rare, especially in public places because many random people can get hurt from most dangerous radiation source, including children and pregnant women. But it looks like that the secret government agency which is responsible for citizens extermination program want to make closer the time when my father will get killed.
The reason for that is because he is preparing new application to responsible government authorities.

In addition, operators committed another neutron attack against my father at evening.

As I already mentioned, purpose of neutron attacks is also to murder my father. Neutron doses are accumulating, they want to accumulate critical lethal dose so my father will die.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה