נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום חמישי, 15 ביוני 2017

Operators Trying To Do As Much Damage As Possible - מפעילי ציוד קרינה מנסים לגרום כמה שיותר נזק

לשכנים רוצחים יש רצון רב לפגוע בנו. בלילה הם עינו את שני ההורים שלי באכזריות בלתי אנושית.
במשך כל הלילה הם עינו את אבא ואמא שלי על ידי בישלול האיברים הפנימיים, תוך כדי גרימת של כאב בלתי נסבר.
בגרף המצורף אפשר לראות שגם הלילה הם כמעט רצחו את אבא שלי.

אבא התעורר בבוקר עם זיעה כבדה למרות שעבד מזגן והיה קריר.

אותי תקפו 4 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא בתור עינוי מניעת שינה (אי אפשר לישון בגלל האזעקות). מטרת העינוי להתיש אותי על מנת שאהרג בתאונת דרכים.

הם תקפו את ההורים שלי בלילה על ידי מתקן קרינה ניטרונים, הופיעו רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 41 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6), זאת גמא משנית כתוצאה מניטרונים. יהיה אפשר לראות את זה בקליפ בסוף השבוע.

היום תקפו את ההורים שלי מחוץ לבית על ידי מתקן קרינה גמא במהלך הנסיעה. הרכב התוקף עקב אחרי אבא שלי, תקף וברח. הוא נסע מהר מאוד בסיבוב למרות שהייתה שם משטרת תנועה שמדדו מהירות. אך מאוחר יותר התוקף נתקע בגלל התנועה. התוקף השתמש בשיטה הסטנדרטית: מעקב->תקיפה->בריחה

Neighbors murderers willing to hurt us as much as possible. They violently tortured my both parents at night with an inhuman cruelty.
During all the night they violently cooked internal organs for my both parents, inflicting insufferable pain.
In the attached graph you can see how they almost murdered my father.

My father waked up  with heavy sweating despite the air condition and cold in the room.

I have been attacked 4 times with gamma radiation device as sleep deprivation torture (impossible to sleep because of alarms). The purpose of the torture to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue.

They attacked my parents at night with neutron radiation device, we observed elevated gamma background radiation up to 41 uR/h (normal levels are around 6), this is secondary gamma caused by neutrons. You will be able to see this in the clip which will be published on weekend.

Today my parents were been attacked on drive with gamma radiation device. The attacker followed my parents car, attacked, and then accelerated rapidly to escape. Despite the road police who were measuring speed there. However the attacker was stuck later during the traffic. He used the standard attack scheme - follow->attack->run.









video

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה