נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שישי, 9 ביוני 2017

Every Night They Are Attempting Now To FInish My Fathers Life - מידי לילה הם מנסים לגמור את חייו של אבא שלי

בגרף המצורף אתם יכולים ליראות כיצד מפעילי ציוד קרינה ביצעו ניסיונות אכזריים לרצוח את אבא בלילה. הם שוב הכניסו את אבא שלי למצב של מוות כמעט ודאי. מידי לילה הם מנסים לגמור את אבא שלי.

בקליפ המצורף רמת קרינה גמא רקע גבוהה עד 39 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6), זאת גמא משנית כתוצאה מתקיפת ניטרונים נגד ההורים שלי בלילה.


בנוסף מפעילי ציוד קרינה ביצעו תקיפת ניטרונים נוספת נגד אמא שלי.


In the attached graph you can see how local radiation equipment operators committed murder attempts on my father at night.
They put my father to condition of almost certain death. Every night they are attempting to finish my father.
In the attached clip you can see elevated gamma background radiation up to 39 uR/h (normal levels are around 6 uR/h), this is secondary gamma from neutron attack on my parents at night.

In addition operators committed another neutron attack against my mother at night.
 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה