נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 5 בנובמבר 2012

שיטות מיוחדות לרצוח אנשים מבוגרים - Special methods used to murder elderly persons

בלילה האחרון ניסו לרצוח את אבא שלי על ידי שיטה מיוחדת, הם בישלו לו את הלב. סימפטומים שהופיעו לא אופייניים לאף מחלת לב. המטרה של שכנים החשודים הייתה לרצוח את אבא שלי. אבא שלי רופא ומבין היטב מה מנסים לעשות איתו (לפי דבריו אפילו angina pectoris vera לא גורמת לסוג כזה של כאבי לב).
יש להם אמצעים שמאפשרים לכוון את מתקני הקרינה במדוייק על האיבר הנבחר. בשיטות האלו משתמשים נגד קשישים בהוסטלים. סבתא שלי מספרת שקשישים שעוברים מהוסטלים לבתי אבות מתים מאוד מהר.
כמו כן שכנים החשודים עינו אותי על ידי מניעת שינה ותקפו אותי 3 פעמים על ידי מתקן נאוטרונים/גאמא בלילה.
Last night suspected neighbors attempted to murder my father using special method, they cooked his hearth. Symptoms that my father had not matching any hearth disease, they had goal to end my father's life. My father is medical doctor and he understands very well what they are trying to do with him (according to him, even angina pectoris vera does not give hearth pains like that). They have methods that allow them to point radiation devices exactly at needed organ.  These methods are used in hostels to murder elderly persons. My grandmother tells us about elderly persons that moving to nursing houses, they are dying there very fast.
Also, suspected neighbors tortured me with sleep deprivation and attacked me 3 times with gamma/neutron radiation device at night.

באדיבות/Courtesy "Symptome und Diagnostik inner Krankheiten" D. Lohmann, W. Schubert, M. Kawalle


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה