נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

במהלך השבוע האחרון כל לילה מנסים לרצוח את אבא שלי

במהלך השבוע האחרון כל לילה מנסים לרצוח את אבא שלי ע"י מכשיר שגורם לשיבוש קצב הלב. הם רוצים ליצור מוות שיראה טבעי. בינתיים הלה הבריא של אבא שלי עומד בזה, אבל כמה עוד זמן הוא יעמוד בזה לאור העובדות שבנוסף לכך הם משתמשים באמצעים נוספים כדי לפגוע בבריאותו, זה כולל עינויי מניעת שינה, בשבוע אחרון אבא שלי לא יכל לישון במשך כל הלילות כי מנוע מימנו את זה מפעילי הציוד באמצעות מכשיר שגורם לויברצייה בכל הגוף. במשך הימים, מפעילי ציוד הקרנה רודפים אחריו, לא מאפשרים לו לשבת באף מקום, לא מאפשרים לו לישכב ולישון ללא נזק בריאותי. כל מקום שאבא שלי מתיישב או נשכב הם מזיזים מעל המקום רהיטים כדי לפנות מקום לציוד הקרנה ומיד מתחילים במלאכה. מפעילי ציוד הקרנה, יש להם יעוץ רפואי מקצועי שעוזר להם למקד את הפגיעה. הם יודעים שיום אחד אפילו הלב הבריא של אבא שלי יקרוס, לכן הם מפעילים אמצעים האלה בתקווה לרצוח אותו או לגרום לכך שהוא יגיע לבית חולים ושם אחריות "רפואיות" מאותה קהילה כבר יסיימו את המלאכה (בקהילה הזאת היררכיה מאוד חשובה להם, רק אנשים מקסטות נמוכות יעסקו בעבודות כאלה כמו ניקיון, לקחו מנקות האלה והכשירו אותן להיות אחריות רפואיות, סביר להניח שחלק מהן לפחות אם לא כולן משתייכות לאירגון טרור שהסתנן לארץ שפעיליו משרתים את מוסדות המדינה לעבודות רצח מלוכלכות).

שכנים החשודים (אני רושם חשודים, זה זה יותר נכון מבחינה משפטית, גם אם מישהו רצח מישהו אחר לעיני כל הציבור נחשב חשוד על שלא מקבל גזר דין בבית המשפט, באחת הלילות כאשר ניסו לירצוח את אבא שלי, רצחו בטעות קשישה חולה בקומה שמתחת, על כך כתבתי קודם) בהפעלת ציוד הקרינה עבור מוסדות המדינה בלילות האלה, הערב שלפני לוקחים את הילדים שלהם לישון אצל קרובים. בבית נישארים רק תורנים שמפעילים את הציוד כדי לרצוח אותי ואת בני משפחתי.

אבא שלי נכה, אדם חולה שגם ככה סובל ממחלותיו. מה צריך להית כדי לפעול בצורה כ"כ אכזרית? בשביל זה מוסדות המדינה לקחו אנשים שמסוגלים לעשות עבודה כזאת, לקחו אנשים שמראש אכזריים מאוד, פושעים, כולל כאלה שעברו אימון במחנות להחנת טרוריסטים בארץ המוצא שלהם.
מוסדות המדינה נותנים ליגיטימצייה מלאה לטרוריסטים האלה לפעול נגדינו בשיטות האכזריות האלה: לרצוח אותו, העיקר שזה יהיה בשקט תוך מינימום עדות, את זה מאפשרים מכשירי הקרנה שמוסדות המדינה חילקו בין המפעילים שלהם.

אם זאת היה סתם נקמה של איזה קבוצת פושעים על תלונות, זה היה מסתכם בונדליזים ודברים דומים - השיטות הרגילות שפועלים פושעים. כאן יש הרבה יותר מזה: מוסדות המדינה מספקים לקבוצות מסויימות את האמצעים, נותנים להם חסות מלאה ומאפשרים להם בשקט לרצוח אזרחי המדינה. מה הסיבה? פוליטיקה! מוסדות המדינה מפעילים ציוד הקרנה נגד אזרחיה שאינם נוחים. בעזרת מכשירי הקרנה האלו משתילים לקורבנות מחלות רוצחות (מחלות שמתים מהן, כגון סרטן, יתר לחץ דם, תפקוד לקוי של הלב) כדי שקורבנות ימותו כביכול ממוות טבעי. זה הרי אמצעי מושלם לשילטון טוטאליטארי מודרני.

שלא יטעו אתכם הבחירות. כאן בארץ אין שום זכר לדמוקרטייה, דמוקרטייה יש רק בתעמולה תקשורתית. כל אזרח לא נוח, אזרח בעל דעות שהן לא מהמגוון המותר, לאט אבל בטוח ימות בפינה שלו מאחת המחלות הרוצחות שמוסדות המדינה ישתילו לו בעזרת צותים שמפעילים ציוד הקרנה.

כאן בארץ הכל עקום. לוקחים פושעים לשמור על החוק ואזרחים נורמטיביים מבחינת השלטון זה עדר עיזים שאפשר לעשות איתם כל מה שרוצים. למשל כאשר שרתתי בצבא, היה מישהו שגנב כסף של חיילים בשקם. אחרי שתפסו אותו הוא הפך להיות מש"ק משמעת, כלומר מאין שוטר. זאת התפיסה בארץ וככה זה עובדת בכל מקום. לוקחים אנשים פושעים כדי לשמור על אינטרסים של השלטון.
כמו שהזכרתי קודם, בארץ מפתחים סוגים שונים ומאוד משוכללים של DEW, משווקים את זה למדינות אחרות. צבא אמריקאי לא מוכן לקחת את הציוד מבלי שייבדק על אנשים. לכן, כניראה היצרן שולח למוסדות המדינה ציוד הזה שעובר לידיהם של מפעילי הציוד כדי שיפעילו אותו נגד אזרחים תמימים: קשישים, נכים, נשים וילדים - כל מי שחלש ואים לו מספיק השפעה בארץ הזאת.

מוסדות המדינה שנותנים ליגיטימצייה, מספקים אמצעים, חסינות מפני החוק, ידיהם מגועלות בדם האזרחים.

ארץ הזאת בהחלט ארץ אוכלת יושביה, או יותר מדוייק השלטון אוכל את האזרחים שלו.

אני חושד שנגדי מפעילים ציוד הקרנה בכל לילה, רק בעזרת יעוץ מתאים בחרו את העוצמה שאני לא ירגיש בעודי ישן, מכיוון שהם לא רוצים שאני יעדכן את הבלוג בלילות, כי כל מה שכתבתי זה אמת.
נגד אבא שלי פועלים באופן מאוד אינטנסיבי, מכיוון שבבלוג שלו הוא כתב את הסיבה האמיתית למה ואיך מפעילים את הציוד.
ככל שפועלים נגדי ונגד בני משפחתי יותר, אנחנו יודעים שאנחנו יותר קרובים לאמת. משפחתי הם TARGETED INDIVIDUALS ומוסדות המדינה הצליחו כבר לרצוח מספר בני משפחתי שעדיין לא נולדו בעודם עוברים.

בפרסומים הבאים, אני יציג לכם עובדות מעניינות ואסמכתאות בקשר לעולים מברית המועצות לשעבר וקשר שלהם כאן בארץ לסרטן מוח. באחוז הרבה יותר גדול מארץ המוצא. השלטון רוצה ליראות בעולים מברית המועצות לא יותר מבשר תותחים. אבל עברנו את מחסומי השפה, המחסומים הביורוקרטיים והשתלבו בחברה באופן מלא, תפסנו מקומות שהיו מיועדים לילדים ששיכים לשלטון והם רוצים לקחת את המקומות בחזרה תוך כדי רצח שלנו באמצעות מחלות כמו הסרטן והשיטות שמפעילים נגדינו. בינתיים אפשר לקרוא על כך בבלוג של אבא שלי, יש שם קישורים לאתרים שמכילים אסמכתאות: http://thesilentholocaustinisrael.blogspot.com/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה